Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /QUICKSTART/libraries/joomla/updater/updater.php on line 278
Oferta https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert Thu, 21 Nov 2024 20:32:52 +0000 Joomla! - Open Source Content Management pl-pl jarek@term-tech.com.pl (Term-Tech Jarosław Dryfik) Czerwony PLUS https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/169-czerwony-plus https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/169-czerwony-plus czerwony PLUS dla InsERT GT to specjalny pakiet rozszerzeń funkcjonalnych dla systemów z linii InsERT GT.

Jest to trzeci z serii PLUSÓW - pakietów stworzonych z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności.

czerwony PLUS dla InsERT GT

Przy wykorzystaniu PLUSÓW możliwe jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości. Systemy z linii InsERT GT zyskują dzięki PLUSOM nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi lub systemów.

Każdy z klientów może indywidualnie dobierać PLUSY według własnych potrzeb, w zależności od tego, jaka funkcjonalność jest mu niezbędna.

Koszty wdrożenia systemów InsERT GT oraz wybranych PLUSÓW są znacząco niższe od analogicznych rozwiązań o identycznej bądź podobnej funkcjonalności innych producentów.

Warunkiem koniecznym, by uruchomić PLUSA, jest uaktualnienie programów do wersji 1.19. Instalacja PLUSAprzebiega w podobny sposób jak uaktualnienie programu, nie powinna więc stanowić problemu nawet dla mniej zaawansowanych użytkowników systemu InsERT GT.

Funkcjonalność czerwonego PLUSA dla InsERT GT:

  • homebanking - wczytywanie i rozliczanie wyciągów bankowych zapisanych w formacie MT-940; transakcje z wyciągu można wczytać do systemu, a następnie wykonywać 3 rodzaje działań: rozliczać rozrachunki na podstawie wczytanych transakcji, kojarzyć istniejące operacje bankowe z transakcjami oraz pomijać transakcje bez ewidencjonowania operacji bankowych;
  • zbiorcze wysyłanie faktur pocztą elektroniczną w Subiekcie GT;
  • zestawienia definiowalne - tworzenie w Gratyfikancie GT dowolnych zestawień kadrowo-płacowych bez znajomości języka SQL; mechanizm umożliwia określenie kryteriów wyboru, zawartości zestawienia, a także takich elementów, jak sumowanie czy grupowanie danych;
  • flagi własne - oznaczanie i komentowanie ewidencjonowanych obiektów według własnych kryteriów; flagi są widoczne na listach, a dodatkowo mechanizm umożliwia filtrowanie obiektów po dowolnej fladze oraz uzyskanie informacji, kto i kiedy dokonał ostatniej modyfikacji flagi;
  • pola własne typu słownik - definiowanie zakresu wartości przez podłączenie słownika; do wyboru są dwie możliwości: podłączenie słowników standardowych (dostępnych w systemie) lub zdefiniowanie własnych;
  • pola własne typu polecenie SQL - określanie i definiowanie dowolnego zbioru danych zaewidencjonowanych w systemie; jest to idealne rozwiązanie dla tych, którym nie wystarczają pola własne typu słownik, a jednocześnie posiadają wiedzę z zakresu tworzenia zapytań w języku Transact-SQL.

W każdym programie linii InsERT GT znajduje się przycisk, uruchamiający moduł InfoPLUS (obok przycisku pomocy i InfoSfery). Moduł ten zawiera informacje o wszystkich zmianach i nowościach w kolejnych odsłonach PLUSA dla InsERT GT. Z InfoPLUSA można także aktywować wersję próbną oraz zarejestrować produkt przez Internet.

Próbne uruchomienie czerwonego PLUSA dla InsERT GT możliwe jest wyłącznie na podmiocie próbnym. Każda z funkcjonalności, która dostępna jest wyłącznie w czerwonym PLUSIE, została odpowiednio oznaczona w dymku.

]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:41:13 +0000
Zielony PLUS https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/168-zielony-plus https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/168-zielony-plus zielony PLUS dla InsERT GT to specjalny pakiet rozszerzeń funkcjonalnych dla systemów z linii InsERT GT.

Jest to kolejny z serii PLUSÓW - pakietów stworzonych z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności.

zielony PLUS dla InsERT GT

Przy wykorzystaniu PLUSÓW możliwe jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości. Systemy z linii InsERT GT zyskują dzięki PLUSOM nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi lub systemów.

Każdy z klientów może indywidualnie dobierać PLUSY według własnych potrzeb, w zależności od tego, jaka funkcjonalność jest mu niezbędna.

Koszty wdrożenia systemów InsERT GT oraz wybranych PLUSÓW są znacząco niższe od analogicznych rozwiązań o identycznej bądź podobnej funkcjonalności innych producentów.

Warunkiem koniecznym, by uruchomić PLUSA, jest uaktualnienie programów do wersji 1.14. Instalacja PLUSAprzebiega w podobny sposób jak uaktualnienie programu, nie powinna więc stanowić problemu nawet dla mniej zaawansowanych użytkowników systemu InsERT GT.

Funkcjonalność zielonego PLUSA dla InsERT GT:

  • dynamiczne wyliczanie masy i objętości towarów na dokumencie;
  • rozbudowane pola własne (dla dokumentów oraz kartotek; różnych typów - m.in. pola definiowalne, pola typu słownik oparte na dowolnej definicji, pola będące wynikiem zapytania SQL);
  • flagi własne - oznaczanie i komentowanie obiektów według własnych kryteriów;
  • definiowalne sprawozdania finansowe;
  • biblioteka dokumentów dla podmiotu - możliwość przechowywania w bazie danych dowolnych dokumentów, np. statutowych, finansowych, organizacyjnych, regulaminowych;
  • biblioteka dokumentów dla kontrahenta - możliwość przechowywania w bazie danych certyfikatów, zezwoleń, weksli, umów handlowych, partnerskich itp.;
  • biblioteka dokumentów dla towaru - możliwość przechowywania w bazie danych świadectw, ulotek, certyfikatów, zdjęć, filmów reklamowych itp.;
  • biblioteka dokumentów dla dokumentów handlowych - możliwość ewidencji dodatkowej dokumentacji związanej z transakcjami handlowymi, np. wewnątrzwspólnotowymi.

W każdym programie linii InsERT GT znajduje się przycisk, uruchamiający moduł InfoPLUS (obok przycisku pomocy i InfoSfery). Moduł ten zawiera informacje o wszystkich zmianach i nowościach w kolejnych odsłonach PLUSA dla InsERT GT. Z InfoPLUSA można także aktywować wersję próbną oraz zarejestrować produkt przez Internet.

Próbne uruchomienie zielonego PLUSA dla InsERT GT możliwe jest wyłącznie na podmiocie próbnym. Każda z funkcjonalności, która dostępna jest wyłącznie w zielonym PLUSIE, została odpowiednio oznaczona w dymku.

]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:40:39 +0000
Niebieski PLUS https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/167-niebieski-plus https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/167-niebieski-plus Z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności, stworzone zostały specjalne pakiety rozszerzeń funkcjonalnych, posiadające wspólną nazwę: PLUS dla InsERT GT. Każde z rozszerzeń zostało wyróżnione odpowiednim kolorem.

Dzięki PLUSOM systemy z linii InsERT GT zyskują nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi lub systemów. Dzięki wykorzystaniu PLUSÓW możliwe jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości.

niebieski PLUS dla InsERT GT

Każdy z klientów może indywidualnie dobierać PLUSY według własnych potrzeb, w zależności od tego, jaka funkcjonalność jest mu niezbędna.

Koszty wdrożenia systemów InsERT GT oraz wybranych PLUSÓW są znacząco niższe od analogicznych rozwiązań o identycznej bądź podobnej funkcjonalności innych producentów.

Pierwszym rozszerzeniem, jakie proponujemy jest niebieski PLUS dla InsERT GT, który oferuje nową funkcjonalność do wszystkich systemów z linii InsERT GT, na wszystkich stanowiskach. Warunkiem koniecznym, by uruchomić PLUSA jest uaktualnienie programów do wersji 1.09.

Instalacja PLUSA przebiega w podobny sposób jak uaktualnienie programu, nie powinna więc stanowić problemu nawet dla mniej zaawansowanych użytkowników systemu InsERT GT.

Funkcjonalność niebieskiego PLUSA dla InsERT GT:

  • nowe algorytmy zdejmowania ze stanu FIFO/LIFO z uwzględnieniem daty ważności dostawy;
  • sprzedaż z dowolnych, ręcznie wskazanych dostaw;
  • obsługa kodów dostaw (numerów seryjnych, numerów serii/partii) związana z wydawaniem z dostaw (oraz InsTYNKT wg kodów dostaw);
  • automatyczne dyspozycje w sieci (mechanizm wstępnie blokujący towar na magazynie już w czasie edycji dokumentu wydania);
  • zapis dokumentów handlowych i magazynowych z "odłożonym skutkiem magazynowym";
  • zapis dokumentów MM z "wykonanym skutkiem tylko na magazynie źródłowym";
  • nowe typy dokumentów: zwroty do wydań magazynowych (ZWZ) i zwroty do przyjęć magazynowych (ZPZ), a wraz z nimi nowe moduły Wydania odbiorcy i Przyjęcia dostawcy;
  • rozbudowane pola własne (dla dokumentów oraz kartotek; różnych typów - m.in. pola definiowalne, pola typu słownik oparte na dowolnej definicji, pola będące wynikiem zapytania SQL);
  • drukowanie z tabel mechanizmem Crystal Reports.

W każdym programie linii InsERT GT znajduje się przycisk, uruchamiający moduł InfoPLUS (obok przycisku pomocy i InfoSfery). Moduł ten zawiera informacje o wszystkich zmianach i nowościach w kolejnych odsłonach PLUSA dla InsERT GT. Z InfoPLUSA można także aktywować wersję próbną oraz zarejestrować produkt przez Internet.

Próbne uruchomienie niebieskiego PLUSA dla InsERT GT możliwe jest wyłącznie na podmiocie próbnym, każda z funkcjonalności, która dostępna jest wyłącznie w niebieskim PLUSIE została odpowiednio oznaczona w dymku.

]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:40:05 +0000
Gratyfikant GT https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/166-gratyfikant-gt https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/166-gratyfikant-gt Gratyfikant GT jest nowoczesnym systemem kadrowo-płacowym, następcą programu Gratyfikant 3. Program polecamy osobom, które w małych i średnich firmach zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi, a także biurom rachunkowym.

Gratyfikant GT posiada wiele rozbudowanych funkcji niezbędnych w dziale kadr i płac. Umożliwia prowadzenie ewidencji osobowej w firmie, wystawianie różnego rodzaju umów, ewidencjonowanie wypłat i rachunków, ponadto obsługuje Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ułatwia wystawianie deklaracji skarbowych (m.in.: PIT-4, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40) oraz ZUS (m.in.: RCA, RZA, RSA, DRA). System dostosowany jest do obowiązujących przepisów. Gratyfikant GT współpracuje z programem Płatnik.

Gratyfikant GT wchodzi w skład systemu InsERT GT, zintegrowany został z programami księgowymi tej linii - księgą przychodów i rozchodów - Rachmistrzem GT i systemem finansowo-księgowym - Rewizorem GT. Możliwe jest przeniesienie do niego danych zgromadzonych w Gratyfikancie 3 oraz mikroGratyfikancie GT, a także w systemie Płatnik.

Poniżej przedstawiamy listę najważniejszych możliwości programu:

  • unikalny i elastyczny model wynagrodzeń, dający bardzo duże możliwości w zakresie tworzenia, zarządzania i naliczania wynagrodzeń dla pracowników;
  • rozbudowana ewidencja pracowników (badania lekarskie, kursy bhp, nagrody, kary, historia zatrudnienia, podział na grupy, przypisywanie cech, zdjęcia pracownika i wiele innych);
  • ewidencja umów o pracę z bardzo elastycznym mechanizmem tworzenia zaawansowanych systemów wynagrodzeń (wiele definicji wypłat w jednej umowie, globalne lub indywidualne składniki płacowe);
  • planowanie czasu pracy pracownika w umowach o pracę (zmiany kalendarza pracy w czasie trwania umowy, określanie wyjątków), wydruki kalendarzy miesięcznych i rocznych;
  • ewidencja umów zleceń, o dzieło oraz kontraktów menedżerskich (m.in. kwotowe koszty uzyskania przychodów); definiowanie elastycznych harmonogramów wypłacania rachunków dla umów cywilnoprawnych;
  • rejestracja faktycznego czasu pracy pracownika (nadgodziny, godziny nocne, godziny absencji, rozliczanie miesięczne lub okresowe, np. co 3 miesiące);
  • ewidencja nieobecności w pracy (absencje chorobowe, urlopowe i wiele innych) dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych (wybrane absencje);
  • rozbudowane składniki płacowe (naliczenia, potrącenia, składniki parametryczne, składniki definiowalne, składniki automatyczne, duże możliwości parametryzacji);
  • definicje list płac i zestawów płacowych, ułatwiające i automatyzujące naliczanie comiesięcznych wynagrodzeń; rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, naliczeń, potrąceń i potrąceń komorniczych w dowolnej liście płac; rozbudowany analizator wypłat;
  • naliczanie i drukowanie deklaracji skarbowych (PIT-4, PIT-4R,PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40); generowanie danych do deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS.

Funkcjonalność Gratyfikanta GT można wzbogacić, instalując specjalne pakiety rozszerzeń: niebieski PLUS dla InsERT GTzielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Natomiast użytkownikom, którzy wymagają nietypowych rozwiązań, dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy, polecamy dodatek Sfera dla Gratyfikanta GT.

Gratyfikant GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.

]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:39:18 +0000
Gratyfikant nexo https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/165-gratyfikant-nexo https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/165-gratyfikant-nexo Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.

Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac – od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych.

Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo

  • strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
  • wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
  • prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców: 
    - składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji; 
    - określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników; 
    - łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych; 
    - rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych; 
    - automatyzacja naliczania  wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator; 
    - analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty; 
    - duże możliwości konfiguracji wydruków list płac; 
  • rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
  • umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
  • bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
  • planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
  • ewidencja czasu pracy: 
    - godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne; 
    - urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności; 
    - ekwiwalenty za urlop; 
  • akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
  • obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
  • naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-37, PIT-40);
  • generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS – współpraca z programem Płatnik;
  • bankowość elektroniczna;
  • Portal pracownika – nowoczesny kanał komunikacji z pracownikiem, który za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca może mieć wgląd do swoich danych.
]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:35:30 +0000
Biuro GT https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/164-biuro-gt https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/164-biuro-gt Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. Jest on uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT) oraz narzędziem integrującym operacje wykonywane w tych programach.

Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. System automatyzuje wykonywanie operacji powtarzalnych, koniecznych do przeprowadzenia w każdym z obsługiwanych podmiotów. W systemie możliwe jest także automatyczne modyfikowanie najważniejszych parametrów programów księgowych i kadrowych. Jest to program intuicyjny w obsłudze, którego zadaniem jest przede wszystkim znaczne przyspieszenie pracy osób zatrudnionych w biurze rachunkowym.

Biuro GT zawiera mechanizmy pozwalające na łatwe harmonogramowanie pracy biura i kontrolowanie niektórych operacji wykonywanych przez biuro rachunkowe. Program ułatwia zarządzanie czynnościami administracyjnymi na wielu bazach danych – przede wszystkim przy archiwizacji i konwersji baz danych. System generuje także odpowiednie raporty ułatwiające rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami.

Funkcjonalność Biura GT ogólnie można podzielić na dwie płaszczyzny działania. Pierwsza to wspomaganie pracy z programami linii InsERT GT, druga to funkcje, które ułatwiają planowanie rozmaitych zadań i kontrolują pracę całego biura.

Funkcje, które wspomagają pracę z programami linii InsERT GT:

  • zbiorcze naliczanie i wydruk deklaracji skarbowych oraz ich elektroniczną wysyłkę;
  • zbiorcze naliczanie i eksport deklaracji ZUS do pliku XML, które są następnie wczytywane przez program Płatnik;
  • wydruk księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT;
  • zbiorcze archiwizowanie i dearchiwizowanie baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
  • zbiorcza konwersja baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
  • ustawianie wybranych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów (kopiowanie wzorców wydruku, kartotek instytucji US i ZUS i Innych).

Funkcje ułatwiające zarządzanie biurem rachunkowym:

  • zarządzanie listą podmiotów obsługiwanych przez biuro;
  • zarządzanie personelem i uprawnieniami;
  • zaawansowane opisywanie podmiotów za pomocą definiowalnych procesów.
]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:34:16 +0000
Rachmistrz GT https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/163-rachmistrz-gt https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/163-rachmistrz-gt Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.

Rachmistrz GT jest kolejną wersją znanych w Polsce programów firmy InsERTRachmistrza 4 i Rachmistrza dla Windows. To sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika.

Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Subiekta GT - system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT - system kadrowo-płacowy oraz strongGestora GT - system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.

Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
  • prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
  • prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
  • rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
  • naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
  • Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
  • wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
  • integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla WindowsSubiekt 5 EUROmikroSubiekt dla Windows).
]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:31:40 +0000
Rewizor GT https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/162-rewizor-gt https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/162-rewizor-gt

Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.

Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych.

Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom.

Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT - w pełni zintegrowanego pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także program do obsługi sprzedaży - Subiekt GT, system kadrowo-płacowy - Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami - Gestor GT. W Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT.

Podręcznik rachunkowości

Podstawowe cechy Rewizora GT:

  • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
  • rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
  • zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
  • ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
  • automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł Dokumenty do dekretacji);
  • funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne; ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
  • definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
  • tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
  • motor bazy danych Microsoft SQL Server zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy;
  • praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku, współpraca z innymi programami firmy InsERT.

Funkcjonalność Rewizora GT można wzbogacić, instalując specjalne pakiety rozszerzeń: niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Natomiast użytkownikom, którzy wymagają nietypowych rozwiązań, dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy, polecamy dodatek Sfera dla Rewizora GT.

Rewizor GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych.

Opinie klientów

"Rewizor GT daje nam wiele możliwości, a przy tym jest szybki i przyjemny w obsłudze, na bieżąco aktualizowany i posiada atrakcyjną cenę. System spełnia nasze oczekiwania pod każdym względem."
Elżbieta Misiak, Greka Sp. z o.o.
"Rewizor GT to szeroka funkcjonalność, wygoda i szybkość pracy. Polecam biurom rachunkowym."
Adam Kępa, Biuro Rachunkowe Paragraf
"Rewizor GT jest podstawowym narzędziem pracy w mojej firmie. Program idealnie nadaje się do obsługi zarówno małych, jak i średnich przedsiębiorstw. Intuicyjna obsługa, wyjątkowa funkcjonalność oraz przystępna cena powodują, że dziś wszystkim moim klientom szczerze polecam zakup Rewizora."
Katarzyna Krajnik, Biuro Rachunkowe Profit
]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:25:41 +0000
Biuro nexo https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/161-biuro-nexo https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/161-biuro-nexo Biuro nexo to program stworzony z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych używających w codziennej pracy systemów z linii InsERT nexo. Wspiera biura rachunkowe w trzech głównych obszarach pracy:

  • wspomaga typowe czynności wykonywane w każdym biurze, jak np. rozliczanie klientów czy śledzenie stanu zaawansowania prac w comiesięcznej obsłudze klientów;
  • automatyzuje pracę na wielu podmiotach systemu InsERT nexo;
  • ułatwia komunikację z klientami biura poprzez dedykowany portal.

Biuro nexo jest integralnym składnikiem systemu InsERT nexo. Pracuje na tej samej bazie z innymi programami obsługującymi biuro rachunkowe. Dzięki takiej architekturze zapewniony jest dostęp do wszystkich mechanizmów platformowych, takich jak: pola własne, flagi, InsMAIL, zestawienia, wydruki, Sfera, biblioteka dokumentów i wiele innych.

Najważniejsze możliwości Biura nexo:

  • Klienci, cenniki – kartoteka klientów Biura nexo została zintegrowana z kartoteką klientów InsERT nexo. Klientom można przypisywać rozbudowane cenniki, na podstawie których system dokonuje wyceny pracy biura rachunkowego. Rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami wspierają odpowiednie raporty, a w przypadku posiadania programu Subiekt nexo także automatyczna funkcja generowania faktur dla klientów.
  • Rejestr usług księgowych – pozwala odnotowywać zdarzenia, które dzieją się poza systemem InsERT nexo, a które biuro chce ująć w rozliczeniu za obsługę. Jako przykład można podać konsultacje prawne, załatwianie spraw w urzędach w imieniu klienta i wiele innych.
  • Warunki umowy – elastyczny mechanizm pozwalający zanotować najważniejsze ustalenia poczynione pomiędzy biurem rachunkowym a klientem, tak aby zawsze były „pod ręką”.
  • Działania cykliczne – struktury złożone z różnych typów danych (tak/nie, liczba całkowita, liczba rzeczywista, tekst, data, słownik, flaga), których zadaniem jest ułatwienie śledzenia zadań wykonywanych cyklicznie dla każdego klienta, takich jak: wprowadzanie dokumentów, sporządzanie deklaracji i sprawozdań finansowych, rozliczanie pojazdów, naliczanie wynagrodzeń, wysyłanie dokumentów, przekazywanie informacji i wiele innych.
  • Wzorce klientów biura – wzorce baz danych mogą być wykorzystywane przy tworzeniu nowych klientów. Można w nich zdefiniować obiekty sprofilowane pod klientów z określonej branży, np.: schematy importu, pieczęcie księgowe. Dzięki nim możliwe jest szybkie tworzenie skonfigurowanych podmiotów dla nowych klientów.
  • Operacje zbiorcze – mechanizm pozwalający szybko wykonywać operacje na wielu podmiotach systemu InsERT nexo. Dzięki niemu można sprawnie wykonać typowe czynności księgowe, jak naliczanie i wysyłka deklaracji, drukowanie ksiąg czy ewidencji VAT lub zakładanie nowych okresów obrachunkowych. Automatyzuje on też wiele operacji administracyjnych, jak np. zarządzanie personelem, archiwizacja, dearchiwizacja czy konwersja podmiotów do nowych wersji. 
    Program może współpracować z bazami danych podmiotów w dwóch trybach. Tryb restrykcyjny wymaga zgodności kont i haseł pomiędzy bazą Biura nexo a bazą podmiotu. Tryb bez kontroli jest przeznaczony dla klientów, którzy chcą łatwo wykonywać operacje bez większej dbałości o kwestie bezpieczeństwa.
  • Portal biura – najwygodniejszy i najszybszy sposób dostarczania niezbędnych informacji klientom biura rachunkowego. Księgowy może w portalu opublikować najważniejsze informacje finansowo-księgowe dla swego klienta, takie jak: 
    - informacje o kwotach podatków i składkach ZUS do zapłacenia wraz z parametrami przelewów; 
    - szczegółowe informacje o podatku dochodowym i podatku VAT; 
    - informacje o wynagrodzeniach pracowników; 
    - podsumowania miesięczne poszczególnych typów podatków wraz z rozrachunkami i wynagrodzeniami; 
    - szczegółowe raporty.
]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:19:27 +0000
Rachmistrz nexo https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/160-rachmistrz-nexo https://term-tech.home.pl/QUICKSTART/index.php/biznes/108-insert/160-rachmistrz-nexo Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.

Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.

Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rewizor nexo – system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami.

 

Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo:

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.
]]>
robert.palanski@term-tech.com.pl (Konstruktor) Insert Wed, 05 Jul 2017 10:18:53 +0000