Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /QUICKSTART/libraries/cms/application/cms.php on line 471
Gestor Nexo

Gestor Nexo

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i Å‚atwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzglÄ™dnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych dziaÅ‚aÅ„ z jego udziaÅ‚em, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsÅ‚uga ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsÅ‚uga wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyÅ‚anie indywidualnych lub masowych wiadomoÅ›ci SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie dziaÅ‚aÅ„ (zadaÅ„, spotkaÅ„, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomoÅ›ci e-mailowych) zarówno dotyczÄ…cych klientów, jak i niepowiÄ…zanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych dziaÅ‚aniach oraz rejestrowanie czasu wykonania dziaÅ‚aÅ„;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w dziaÅ‚aniach;
  • możliwość wymiany informacji miÄ™dzy uczestnikami poprzez komentarze w dziaÅ‚aniach oraz procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostÄ™pnych zasobów firmowych (np. samochodów sÅ‚użbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnoÅ›ciami;
  • Å‚atwe zarzÄ…dzanie wiadomoÅ›ciami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsÅ‚ugujÄ…cego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyÅ‚ek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzÄ™dzia usprawniajÄ…ce obsÅ‚ugÄ™ e-maili, m.in. sprawdzanie poprawnoÅ›ci pisowni (w jÄ™zyku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecnoÅ›ci zaÅ‚Ä…czników, reguÅ‚y wiadomoÅ›ci itp.;
  • system raportowania z możliwoÅ›ciÄ… przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka zaÅ‚Ä…czników umożliwiajÄ…ca ewidencjonowanie zewnÄ™trznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
 

Firmy z którymi współpracujemy